* Допустимі міста...
вул. Велика Васильківська, 66Б, м.Київ, 01034
тел:    +380 44 362-00-92
e-mail: zipex@zipex.com.ua
zipex.com.ua В© 2007
Всі права захищено | Умови використання

 

Підтримка


Запитання про послуги «Зіпекса»

 

Що означає «рекомендована кореспонденція зі звітом»?
Цей вид послуг передбачає доставку особисто в руки особі, дані якої вказано на конверті, під її особистий підпис.

Які вид послуг Ви називаєте «рекомендована кореспонденція без звіту»?
  • Періодичні та неперіодичні видання (тижневики, бюлетені, професійні видання тощо)
  • Каталоги та довідники
  • Рахунки банків та магазинів
  • Запрошення
  • Рахунки
  • Рекламні та акційні зразки продукції
  • Пластикові картки

Ми надсилаємо кореспонденцію на робочу адресу отримувача. Чи буде вона повернена нам у випадку відсутності адресата?
Питання повернення кореспонденції залежить тільки від замовника. Якщо Ви замовили послугу з умовою «особисто в руки», кореспонденцію буде вручено тільки особисто адресатові. За інших обумовлених Вами побажань до доставки (можливість вручення секретареві, керівникові тощо) кур’єр «Зіпекса» буде виконувати умови замовника послуг.

Якщо за вказаною адресою не виявилося осіб, яким могла бути вручена кореспонденція, кому її буде вручено?
У такому випадку кореспонденція не вручається. У вказаному Вами місці кур’єр «Зіпекса» залишає «повідомлення про візит», в якому вказує дату і час візиту, а також номери контактних телефонів відділу послуг «Зіпекса», за якими адресат може замовити повторну доставку в зручний час чи на іншу адресу.

Чи повинен наш адресат при повторній доставці кореспонденції оплати цю послугу?
Ні, ні в якому разі. Оплати за повторну доставку «Зіпекс» не вимагає.

Скажімо, кур’єр «Зіпекса» не знайшов адресата за вказаною адресою і залишив «повідомлення про візит». Що буде далі, відразу ж повернете нам кореспонденцію?
Ні, ми не повертаємо кореспонденцію відразу ж. Вона зберігається у відділенні «Зіпекса» протягом 4-5 робочих днів. Якщо в цей час адресант не звернеться до нас, кореспонденцію буде повернено замовнику послуг з «бланком повернення».

Кур’єр «Зіпекса» виявив, що адреса отримувача не дійсна, не правильно вказана або отримувач вже не проживає чи не працює за вказаною нами адресою. Як ми дізнаємося про це?
У такому випадку наш кур’єр прикріпляє до кореспонденції «бланк повернення», у якому обов’язково вказує причини невручення(«не проживає», «не працює», «не правильно вказана адреса» тощо). Вас буде повідомлено про невручення на електронну адресу протягом 8-24 годин.

Чим відрізняється «звітна доставка під підпис» від інших видів доставки?
Підсумком такої доставки є наданий замовнику послуги «Детальний звіт про доставку».

Чи означає це, що у будь-якому випадку ми зможемо отримати від «Зіпекса» звіт про доставку?
Так, у випадку невручення кореспонденції адресатові(змінив місце проживання, місце роботи тощо), Вам буде вручено звіт про невручення з вказаними причинами повернення кореспонденції.

У випадку відсутності адресата за вказаною нами адресою, кому, як і протягом скількох днів кур’єр «Зіпекса» вручить кореспонденцію?
Вашу кореспонденцію буде вручено адресатові протягом 4-5 робочих днів під особистий підпис. У випадку, якщо під час доставки за адресою наш кур’єр не знайде адресата або осіб, з якими проживає адресат і яким може бути вручена надіслана кореспонденція, кореспонденцію буде залишено в поштову скриньку. При цьому кур’єр «Зіпекса» обов’язково повинен занотувати дані про адресата, що вказані за місцем проживання – підтвердження консьєржа, сусідів тощо. У випадку доставки за місцем роботи кореспонденцію, при відсутності адресата, буде вручено охоронцеві, секретареві чи відповідальному працівникові під особистий підпис у «бланку доставки».

Якщо вказаний нами адресат, не отримавши кореспонденцію, висловить претензію щодо не доставки, як ми зможемо підтвердити візит кур’єра «Зіпекса» на вказану адресу?
Як було вказано вище, у «бланку доставки» кур’єром обов’язково буде вказано інформацію, яка підтвердить його візит за вказаною адресою. При потребі протягом 24 годин цю інформацію буде надано замовнику послуг.

Яку кореспонденцію ми зможемо надіслати у спосіб «без підпису» і за скільки днів кур’єри «Зіпекса» зроблять її доставку?
  • Брошури
  • Картки привітання
  • Інформаційні листи фірми замовника(зміна адреси, початок будь-якої акції, повідомлення про нову продукцію тощо) будуть доставлені Вашим клієнтам за чотири (4) робочих дні.

Чому ми не можемо отримати детального звіту при замовлення послуги «доставка без підпису»?
Ви отримаєте звіт за результатами доставки Вашої кореспонденції у будь-якому випадку протягом 24 годин. Він міститиме всю інформацію про причини повернення наданої Вами кореспонденції (адресат змінив місце проживання, місце роботи, у відрядженні тощо). Звичайно, він не буде таким детальним, як при доставці, наприклад, платіжних карток. Але погодьтесь, ми не можемо надавати однаково детальні звіти про підсумки доставки. Адже доставка платіжних карток чи доставка особисто в руки вимагає від кур’єра «Зіпекса» додаткової уваги під час перевірки посвідчення особи (адже кореспонденція пов’язана з матеріальними благами адресата), що в свою чергу, потребує додаткового часу. Погодьтесь, не дуже приємно отримати повідомлення про і так прострочений кредит у банку із запізненням. Тож, в цьому виді послуг ми маємо бути дуже швидкими і точними, доставляючи кореспонденцію протягом 4-5 робочих днів.

Що найголовніше ми повинні знати про «доставку без підпису»?
«Зіпекс» доставляє кореспонденцію у обумовлені з Вами, як замовником послуг, строки. За проблеми, як виникають після виконаної доставки, «Зіпекс» відповідальності не несе.

Чи є кореспонденція, яку «Зіпекс» не доставляє? Наприклад, чи доставляєте Ви гроші або чекові книжки?
Ні, це заборонено законом. Тобто, все, що заборонено законом для перевезення і доставки, «Зіпекс» не доставляє: вибухівка, гази, вибухонебезпечні рідини, кислоти, радіоактивні речовини і т.д.

Ми плануємо випустити рекламні буклети, щоб залучити нових споживачів. На жаль, ми не можемо надати «Зіпексу» конкретних адрес. Наша мета – доставити брошури у райони. Чи є у «Зіпекса» послуга, яка нам підходить?
Так, ми займаємося районованою доставкою кореспонденції до будинків, кожної поштової скриньки, до офісів тощо, використовуючи власну базу адрес, яку ми пропонуємо в оренду клієнтам. При цьому, хочемо повідомити, що доставку буде зроблено, але детального звіту про результати доставки Ви не отримаєте.

Як ми зможемо слідкувати за наданою «Зіпексу» кореспонденцією?
При укладенні угоди про співпрацю Вам буде надано особистий номер клієнта та шифр доступу до «звіту про кореспонденцію», зайшовши на наш сайт Ви зможете слідкувати за всіма етапами доставки Вашої кореспонденції.

Щомісяця ми маємо тисячі екземплярів для доставки. Але їх пакування, наклейка адресних даних і т.п. забирає дуже багато часу. Чи зможе «Зіпекс» зробити цю роботу за нас?
Так, звичайно, з великим задоволенням ми виконаємо за Вас усю роботу, пов’язану з пакуванням та сортуванням кореспонденції.
  E-mail: zipex@zipex.com.ua